část 1. stavba podvozku

začínáme tvořit

1.máje 2019  – to je počátek stavby maringotky, už má své jméno „Angela“ , takže jméno by bylo a může se opět tvořit. Přes zimní čas kdy nešlo budovat se veškeré síly upírají do nákupu materiálů. Nyní již počasí přeje , vše je připravené tak jdu sám sebe přesvědčit, že to pujde.  Hromada jeklů , elektrod a svářečka…..víc není aktuálně potřeba. Mnohokrát jsem rozmýšlel jak začít, jak svařit rám – podvozek – dlouhé sezení u počítače a hledání informací o rozměrech a konstrukci, aby byla dostatečně pevná a tuhá. Další oříšek byla kola, vysněná maringotka měla dvě velikosti kola , bylo štěstí, že na inzertním portálu byli k prodeji litinová kola, masivní, těžká a velká, přesně pasují do představ. Dlouho jsem přemýšlel jak vytvořit rovinu na nerovném terénu pro svařování rámu, nakonec dobře posloužili stavitelné podstatvce ke karavanům. Vše je tedy připraveno a z jeklů o rozměrech 40x100x3mm začíná vznikat rám, postupně je doplňován o příčky a ve finále jsou přivařeny i plechové blatníky – ty jsou vyřezané z plechu na laserovém paprsku.  Poté už jen kompletní provaření a doplnění nyní už skoro hotového podvozku a rozměrech 650x310cm o držáky stavebních hranolů na následující stavbu stěn maringotky. Nakonec došlo k výrobě schodů – konstrukci schodiště , které bude následně celé obložené dřevem. Už je třeba vše jen natřít černou barvou a může se pokračovat pro změnu ve dřevostavbě. Tato část stavby tvala celkově 20hodin práce, bylo spotřebováno 43 metrů jeklů, použito 130 elektrod a vypatláno 1,5 litrů barvy . Pokračování příště……..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *